WoW Patch 5.4 Hotfixes vom 11. März 2014

Der Hotfix-Gnom hat wieder zugeschlagen und uns nun die ersehnten Änderungen an der Ehre der verschiedenen Schlachtfelder gebracht, die wir euch schon einmal separat vorgstellt hatten.


Des Weiteren gab es eine Änderung beim Mönch wodurch sein automatisches Parieren durch die Fähigkeit Schnelle Reflexe nicht mehr dazu führt, dass euch NPCs angreifen. Zudem wurde ein Fehler in der Instanz Mogu’shan Palast behoben, der dazu führte, dass Ming der Verschlagene nicht korrekt zurückgesetzt wurde, wenn die Gruppe während des Kampfes starb.

Zusätzlich sind nun die Wachen der Startzonen der Zeitlosen Insel wesentlich stärker und somit tödlicher. In der Kampfgilde wurde ein Fehler behoben, der dazu führte, dass man nach dem Sieg gegen Hexos von dessen Labyrinth getötet wurde. Zu guter Letzt gab es noch eine Änderung an der Rassenfähigkeit der Worgen. Deren Geschwindigkeitsbonus Finstere Pfade stapelt nun nicht mehr mit den Effekten von Brennender Ansturm und Geschwindigkeitsschub.

Zitat von: Rygarius (Quelle)

March 11

Racial Abilities

  • Worgen
    • Darkflight’s movement speed increase no longer stacks with Burning Rush or Burst of Speed.

Classes

  • Monk
    • General
      • Successfully parrying an attack with Swift Reflexes should no longer incorrectly cause NPC guards to attack the Monk for reflexively striking back at an attacker.

Raids, Dungeons, and Scenarios

  • Dungeons
    • Mogu’shan Palace: Resolved an issue where Trial of the King may not reset correctly if the party dies during the encounter.

Battlegrounds and Arenas

  • Twin Peaks and Warsong Gulch
    • The winning team now receives an 18 Honor Point bonus for each capture the opposing team is prevented from completing. This means every capture below 3, up to a maximum of 54 bonus Honor if the losing team had 0 captures.
  • Arathi Basin, Eye of the Storm, and The Battle for Gilneas
    • Bonus Honor is now awarded to the team for every 130 resources gained (down from 260) or every 100 resources gained when it’s featured on Call to Arms (down from 200).
  • Silvershard Mines
    • Bonus Honor is now awarded to the team for every 200 resources gained (down from 265) or every 130 resources gained when it’s featured on Call to Arms (down from 160).
  • Strand of the Ancients
    • The amount of Honor awarded for successfully destroying or defending a gate has been doubled.

Timeless Isle

  • Guards at Huojin Landing and Tushui Landing on Timeless Isle are now significantly deadlier.

Brawler’s Guild

  • Hexos: Players should no longer be killed by the maze after successfully defeating Hexos.
     

Jetzt im Forum über dieses Thema diskutieren (0) »