Probleme beim Bossloot im zweiten LFR-Flügel

Seit gestern hat auch der zweite Flügel des Hochfels-Raid im LFR-Modus seine Pforten für uns geöffnet, somit stehen nun auch die Bosse Tectus, Zwillingsogron und Ko’ragh zum Kampf bereit, doch leider hatten die Kameraden vergessen Loot mitzubringen.

So haben viele Spieler bei Tectus und Ko’ragh einfach keine Beute bekommen, nicht mal Gold konnte gelootet werden. Dieses Problem hatte man bei Blizzard recht schnell erkannt und beseitigt, doch was ist mit den Spielern, die bereits die beiden Bosse gelegt haben und keine Beute bekommen haben?

Hier versuchten die Entwickler eine unproblematische Lösung zu finden, die keine Kontaktaufnahme mit dem Support beinhaltet, leider ist dies aber nicht geglückt. Wer von euch keinen Loot bei Ko’ragh und/oder Tectus erhalten hat, der soll sich auf dieser Kundendienst-Seite melden, der Support übernimmt dann alle weiteren Schritte.

Zitat von: Vrakthris (Quelle)
Update 2 12/17 6:30 pmHey all,We had hoped that we would be able to implement a resolution to those impacted by the earlier boss loot issue so that additional contact would not be necessary but unfortunately it seems that will not be possible.If you killed the first and/or third boss in the Arcane Sanctum (2nd Wing of Highmaul) this morning and did not receive any loot, neither gold nor items, please submit a ticket though our Support Site and our In-Game Support staff will work to address the issue.Thank you all for your patience.

Zitat von: Vrakthris (Quelle)
UpdateHi folks,It looks like we were able to implement a resolution for the issue that should allow any new instances of the raid to function correctly. Going forward bosses will drop loot normally.We are looking into possible resolutions for those impacted by the issue prior to the fix and will provide an update as soon as we know more.

Zitat von: Vrakthris (Quelle)
Hey all,We wanted to let you know that we are aware of reports that neither Tectus nor Ko’ragh are dropping loot in the second wing of Highmaul. We are currently looking into those reports and hope to have the issue resolved as quickly as possible.We’re monitoring the situation and will provide details as they become available.

Jetzt im Forum über dieses Thema diskutieren (14) »